הישג מדיני לנתניהו: הסכמה רחבה על יעד להוצאת איראן מסוריה

    מוטי סבן 1 Comment on הישג מדיני לנתניהו: הסכמה רחבה על יעד להוצאת איראן מסוריה

    בתום מסעו המדיני של ראש הממשלה באירופה, גורם מדיני הציג את ההישגים הגלויים: הסכמה רחבה על יעד להוצאת איראן מסוריה. סבא"א תחקור את פרויקט הגרעין בהתאם לארכיון הגרעין שנגנב. האירופאים מתוודים: ידענו שאיראן משקרת אבל השלמנו עם השקר, עכשין הזמן לחקור באמת.

    מקרון ונתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    8:53
    03.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הדיירים הונחו להסתגר: שריפה פרצה בבניין בירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהיגי אירופה היו תמימי דעים עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לגבי הוצאת הכוחות האיראנים מסוריה, הם הסכימו פה אחד כי אין לאיראן מה לעשות במדינה ריבונית כמו סוריה.

    כך נאמר לעיתונאים בתדרוך היום (רביעי) מפי גורם מדיני בכיר לאחר סיום מסיבת העיתונאים של ראש ממשלת ישראל עם ראשת ממשלת בריטיניה תרזה מיי. כמו כן הייתה "הסכמה רחבה" על היעד שבה יצאו האיראנים מסוריה.

    בסוגיית הגרעין האיראני כולם קיבלו חומר חדש החושף הרבה על פרויקט הגרעין באמת, הם ביקשו להעביר את החומרים לסבא"א והיא תחקור בהתאם לחומר שנחשף בארכיון הסודי.

    הגורם גם הדליף מסר מאוד בעייתי שנאמר לבנימין נתניהו בפגישות המדיניות, כי אירופה ידעה שאיראן משקרת ובכל זאת חתרו איתה להגיע להסכמות: "ידענו שאיראן משקרת, אבל השלמנו עם השקר. עכשיו ברור שאי אפשר להשלים עם השקר ושצריך לחקור ולחפש במקום שבו הוא באמת נמצא".

    צילום:פלאש 90)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      א'ן כמו ביבי בעולם